OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att bli en del av ett framstående globalt företag? Trivs du i en administrativ roll med omväxlande arbetsuppgifter? Se till att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
I rollen som administratör kommer du att arbeta inom det centrala PLM-programmet (NextGen PLM) och ansvara för olika administrativa uppgifter. Du kommer att stödja både Change Management- och PMO-teamet och ditt huvudsakliga mål är att säkerställa effektiviteten och ett strukturerat samarbete i administrativa uppgifter mellan de två teamen.
Husqvarna är ett välkänt företag inom sin bransch och erbjuder högkvalitativa produkter och lösningar inom flera olika områden. Med sitt innovativa tänkande och strävan efter att erbjuda marknadsledande produkter har Husqvarna etablerat sig som en ledande aktör på global nivå. Hos Husqvarna får du möjlighet att arbeta inom en dynamisk och framåtriktad organisation med en stark teamkänsla.
Du erbjuds:
- Ett spännande och mångsidigt uppdrag i en kreativ miljö
- Möjligheten att få bli del av ett globalt innovativt företag
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Övervaka kvalitetssäkring och följa upp leveranser med olika team
* Underhålla struktur och effektivitet i våra Teams-kanaler och dokumenthantering
* Tillsammans med Kommunikationschefen driva intern kommunikation för PLM-teamet
* Allmänna administrativa uppgifter såsom att organisera och schemalägga möten och evenemang, ta mötesanteckningar, förbereda dokument och presentationsmaterial för båda teamen
VI SÖKER DIG SOM
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har erfarenhet av komplexa administrativa uppgifter, gärna inom stora internationella organisationer
- Har goda kunskaper i Microsoft Office
Det är meriterande om du har
- Har en kandidatexamen inom företagsekonomi, kommunikation eller motsvarande
- Erfarenhet av Change Management, gärna PROSCI-certifiering
- Erfarenhet från en administrativ roll, gärna inom PMO
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ambitiös
- Problemlösande
- Strukturerad
- Samarbetsinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231