OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du att administrera, strukturera och assistera? Tycker du om att bidra med positiv energi och gillar när ingen dag är den andra lik? Kanske tycker du dessutom att inredning är kul? Då kan du vara precis den Ergona söker till sitt kontor i Göteborg.
Ergona är ett etablerat inredningsföretag som tillhandahåller produkter och bred kompetens inom inredningslösningar för offentliga miljöer. Här erbjuds du ett litet och trivsamt företag med hjälpsamma kollegor och attraktiva produkter i sitt sortiment.
Som administratör på Ergona kommer du att hjälpa säljarna med varierande administrativa uppgifter. Det inkluderar allt ifrån att:
- skriva offerter
- göra inköpsordrar
- lägga in uppgifter i systemet
- rycka in där det behövs administrativ hjälp
Din profil
Vi söker dig som älskar att styra upp och administrera. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, kanske som säljassistent, orderadministratör, administratör eller liknande. Du är en van office användare och behärskar svenska i tal och skrift.
Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som TEMP-TEAM konsult med goda möjligheter att övergå till en anställning direkt hos Ergona efter avtalad period. Som konsult omfattas du av avtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som säkerställer att du kommer väl tillrätta på din nya arbetsplats.
Heltid, 8-17, med tillträde omgående.
Vill du vara med att skapa mervärde med Ergona?
Sök tjänsten som administratör redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Rönneberg Carr, saca@temp-team.se
Varmt välkommen in med din ansökan.