Administratör med serviceerfarenhet? Sök uppdrag inom kredithandläggning!

Administratör med serviceerfarenhet? Sök uppdrag inom kredithandläggning!

Arbetsbeskrivning

Vi på Perido söker efter två vassa administratörer med minst ett års erfarenhet av både service och backoffice för ett uppdrag inom kredithandläggning. Är du en prestigelös och driven person som trivs i en serviceroll och är på jakt efter nya utmaningar? I så fall har vi meriterande uppdrag att erbjuda. Läs gärna vidare för att se om detta är något för dig!
Om tjänsterna
Vi hjälper nu en av våra kunder att hitta support i form av två administratörer som kan komplettera deras härliga team inom kredithandläggning. Vår kund är ett välkänt globalt företag med verksamhet inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Tjänsten utgår från kontoret som är lokaliserat strax norr om Stockholm, med närhet till trevliga lunchrestauranger.
Arbetsuppgifter
Vi söker alltså efter två administratörer som kommer att ha liknande arbetsuppgifter med några små skillnader.
Administratör 1: Du ingår i ett team med tio kollegor och din huvudsakliga uppgift är att arbeta tillsammans med resten av teamet för att hantera dagliga frågor om faktureringsförberedelser, kreditering, användarinställningar och support. Vidare hanterar du frågor från avdelningarna Customers och Sales, samt beställningar från Sales till kunder kring webbtjänster, användarinställningar och avtal.
Administratör 2: Tillsammans med din grupp bestående av tolv kollegor består ditt huvudsakliga dagliga arbete av orderleverans, hantering av felaktiga beställningar och säljsupport. Du svarar på frågor från såväl kunder som säljare gällande ett visst produkterbjudande.

Företaget strävar efter automatisering och arbetar kontinuerligt på att utveckla och förbättra, som en del av att förenkla för kunderna och förbättra våra interna processer.
Dina egenskaper
I båda de här rollerna kommer tidigare erfarenheter inom service och support väl till pass. För att lyckas i uppdraget så är det bra om du trivs i en servicefunktion med kundkontakt och att du uppskattar att arbeta nära dina kollegor. Du är prestigelös och servicemedveten ut i fingerspetsarna, samt noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar att ta ansvar, har en god förståelse för kundernas behov och vet vad utmärkt support och affärsvärde innebär. Vidare har du förmåga till helikopterperspektiv för att förstå helheter och du strävar efter att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus. Med en öppen och positiv personlighet samt en vilja och ambition att systemförbättra och lära dig nya saker så kommer du att passa perfekt på företaget!
Låter det här intressant? I så fall vill vi gärna veta mer om dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har:
Minst gymnasial utbildning
Minst 1 års erfarenhet av arbete inom kundservice/backoffice
Erfarenhet från serviceyrke och supportroll
Flytande språkkunskaper på svenska och engelska, i tal och skrift

Plus i kanten:
Tidigare arbetserfarenhet av kredittjänster

Omfattning och tillträde
Heltid. Konsultuppdrag till 2022-12-231. Tillträde 2021-01-03.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32837 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2021
  • Ansök senast: 2 januari 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024