Administratör med serviceerfarenhet till välkänt kreditupplysningsföretag!

Administratör med serviceerfarenhet till välkänt kreditupplysningsföretag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter en administratör, med erfarenhet av både service och Backoffice, för ett uppdrag inom kredithandläggning. Är du en prestigelös och driven person som trivs i kontakten med andra och är på jakt efter nya utmaningar? Om det stämmer in på dig så har vi ett meriterande uppdrag att erbjuda. Läs gärna vidare för att se om detta är något för dig!
Om tjänsten
På Perido hjälper vi vår kund att hitta en administratör som kan komplettera deras härliga team inom kredithandläggning. Vår kund är ett välkänt globalt företag med verksamhet inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Tjänsten utgår från kontoret som är lokaliserat strax norr om Stockholm, med närhet till trevliga lunchrestauranger.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer dina tidigare erfarenheter inom service och support väl till pass. Som administratör i den här rollen hanterar du frågor från avdelningarna Customers och Sales, samt ordrar från Sales till kunder kring webbtjänster, användarinställningar och avtal. Din huvudsakliga uppgift är att arbeta tillsammans med resten av teamet för att hantera dagliga frågor om faktureringsförberedelser, kreditering, användarinställningar och support. Företaget strävar efter automatisering och arbetar kontinuerligt på att utveckla och förbättra, som en del av att förenkla för kunderna och förbättra våra interna processer.
Dina egenskaper
För att lyckas i det här uppdraget så är det bra om du trivs i en servicefunktion med kundkontakt och att arbeta nära dina kollegor. Du är prestigelös och servicemedveten ut i fingerspetsarna samt noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar att ta ansvar och du har en god förståelse för kundernas behov, vad utmärkt support innebär och affärsvärde. Vidare har du förmåga till helikopterperspektiv för att förstå helheten och du strävar efter att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus. Med en öppen och positiv personlighet, samt en vilja och ambition att systemförbättra och lära dig nya saker, så kommer du att passa perfekt för den här rollen!
Låter det här intressant? I så fall vill vi gärna veta mer om dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har:
Minst gymnasial utbildning
Erfarenhet av arbete inom Backoffice
Erfarenhet från serviceyrke och supportroll
Flytande språkkunskaper på svenska och engelska. i tal och skrift

Plus i kanten:
Tidigare arbetserfarenhet av kredittjänster

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2022-12-31. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Hon heter Amanda Delvén och nås via amanda.delven@perido.se. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Om du har några övriga frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33364 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 900 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024