Administratör med servicekänsla till kommande uppdrag

Administratör med servicekänsla till kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du i början av din administrativa karriär och samtidigt nyfiken på ekonomibranschen? Vi söker just nu flera administratörer för heltidsarbete med placering i Malmö/Lund-området med omnejd.

I rollen som administratör arbetar du huvudsakligen med enklare administration i form av dokumentation, bearbetning av kundmaterial samt granskning av ekonomiska underlag. I arbetet är datorn ditt främsta redskap och du rör dig i ett flertal olika datasystem. Din roll innefattar även olika kontaktytor, såväl internt som externt, där din goda känsla för service i kombination med samarbetsförmågan är avgörande.

Arbetstiderna är vanligtvis förlagda måndag till fredag 8.00-17.00, men kan även variera beroende på arbetsbelastning. Arbetet sker huvudsakligen på plats.

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag som beräknas fortlöpa under minst 6 månader, med god möjlighet till förlängning. För rätt person kan det på sikt komma att bli aktuellt med en anställning direkt hos företaget. Start sker enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig med en avslutad gymnasieutbildning och som drivs av att arbeta mycket noggrant och strukturerat. I rollen som administratör kommer du ha en betydande roll för verksamheten där din goda kommunikationsförmåga är av största vikt.

Tidigare erfarenhet av en administrativ roll ser vi inte som ett krav. Du har med fördel tidigare erfarenhet från servicebranschen där ditt positiva sätt och vilja att utvecklas istället gör att du kommer lyckas. Att du har en stark känsla för service och trivs med dator samt telefon som främsta arbetsredskap ser vi som en förutsättning.

Det dagliga arbetet kräver att du som person är stresstålig samt har en förmåga att kunna prioritera och hantera olika arbetsmoment utan att tumma på din noggrannhet och kvalitet. Du är även en lagspelare som gärna stöttar och bistår dina kollegor där det behövs.

Viktigt för tjänsten
• Serviceinriktad och prestigelös personlighet
• Trivs att arbeta i en fartfylld miljö med ett högt tempo
• God datorvana
• Flytande engelska och svenska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag.

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Mimmi Svedin via mimmi.svedin@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

 

Sökord
Adecco, Skåne, Malmö, Lund, Administratör, Administration, Service, Ekonomi, Assistent, Heltid, Skåne

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024