Administratör med Sharpointkunskap sökes omgående

Administratör med Sharpointkunskap sökes omgående

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker nu en administratör med goda registreringskunskaper och som har arbetat med Sharepoint. Du kommer arbeta hos kund i deras lokaler som ligger centralt i Stockholm. Du kommer även på sikt ha möjlighet till hybridarbete. Uppdraget är på heltid med start omgående och kommer pågå ett år med möjlighet till förlängning.

Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera kan du känna dig trygg, du har fast månadslön, betald semester och en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.

Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab

Arbetsuppgifter:
Kundens regelverk ställer stora krav på registerhållning med en mängd datapunkter som ska registreras, Du kommer hjälpa till med administration samt att registrera information som t.ex.avtal i deras register. För att kunna axla denna roll ska du trivas med att arbeta administrativt, du ska kunna ta ägandeskap för dina arbetsuppgifter och har förmåga att driva arbetet självständigt framåt och ha ett stort driv för dina egna arbetsuppgifter. Du kommer ha en del kontaktytor framförallt inom gruppen och projektet,.


Din bakgrund:
Skallkrav är att du har några års erfarenhet av likande uppdrag. Du ska ha systemvana från Sharepoint. Även viss erfarenhet och förståelse för IT-tekniska termer. Viss erfarenhet av att läsa och förstå IT-leverantörsavtal. Vi ser även att du är en kommunikativ och relationsskapande person som har lätt för att samarbeta med andra. För att trivas i rollen ser vi att du har ett strukturerat arbetssätt och förstår vikten av detaljer i ditt arbete, samtidigt som du har en god helhetssyn för att kunna se samband och göra analyser. Du har förmåga att efter initial utbildning och vägledning själv sätta upp en plan för det egna arbetet med tydliga mål/delmål, samt att exekvera utefter den planen. I rollen är det även viktigt att vara bra på att samarbeta med andra kollegor inom gruppen och projektet. Gilla att arbeta med ”repetitiva/återkommande” arbetsuppgifter. Förmåga att kunna ta till sig stora mängder av information/data utan att förlora sig i detaljer och tappa fokus på helheten.

Som person är du noggrann, analytisk, strukturerad, kommunikativ.


Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2024
  • Ansök senast: 30 september 2024

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Registrator

Registrator

31 oktober 2024

29 oktober 2024

25 oktober 2024

Registratorer (2 st)

Registratorer (2 st)

15 oktober 2024