Administratör med siffervana till Cabonline!

Administratör med siffervana till Cabonline!

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att arbeta med administration och har lite koll även på siffror och ekonomi? Går du i tankarna att ta dig an nästa utmaning i karriären? Bra, sök då denna tjänst hos Cabonline Stockholm!

Om Cabonline:
Cabonline är ett av Sveriges största taxiföretag och arbetar dagligen med att underlätta människors vardag genom pålitliga och tillgängliga bilburna transporttjänster. Det är en stor koncern med flera kända varumärken varav de tre främsta är Taxi Kurir, Sverigetaxi samt Topcab.

Om tjänsten:
I rollen som administratör arbetar du framförallt med Excel och Outlook som dina arbetsverktyg. Du kommer bland annat registrera och föra in rapporter samt modifiera kundavtal, både nya samt befintliga.

- Arbetstider: Dagtid 8-17, måndag-fredag.
- Detta är en rekrytering vilket betyder att du kommer bli anställd direkt utav Cabonline
- Tillsättning efter sommaren. Lön efter överenskommelse.


Vem söker vi?
För att trivas i rollen som administratör hos Cabonline krävs att du har både intresse och skicklighet för administrativa uppgifter och van med affärssystem då det kommer vara ditt främsta verktyg. Som person är du analytisk, noggrann, stresstålig och kan jobba mot deadlines.

Du är prestigelös, kan prioritera mellan arbetsuppgifter och ser enkelt vad som behövs göras. Vi ser att du har mycket god datorvana och är lösningsorienterad. Du är flytande i svenska i såväl skrift som i tal och formulerar dig professionellt i samtliga kontaktytor. Att du har god samarbetsförmåga och känsla för service ser vi som en självklarhet då du kommer skapa kontakter och relationer.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Kvalifikationer:

- Jobbar vant i Microsoft Office och i synnerhet Excel och Outlook.
- Obehindrat svenska i tal och skrift
- God engelska i tal och skrift
- Social kompetens
- Fullständig gymnasieutbildning, gärna inriktning inom ekonomi
- Flexibel, beredd på snabba förändringar


Meriterande:

- Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Erfarenhet från transportbranschen eller franchiseverksamhet
- Språkkunskaper inom arabiska, somaliska eller turkiska


Övrigt:

I denna rekrytering samarbetar vi med Bemannix AB som sköter hela rekryteringsprocessen. Vi ber därför alla sökanden att kontakta dem gällande din ansökan och eventuella frågor.

Ansvarig rekryterare:
Jim Björkman, Tel 08-555 687 01, tillgänglig dagtid vardagar mellan kl 09:00-16:00.

Urval samt intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan denna annons utgångsdatum.

Alla kandidater som kallas till intervju kommer att få visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannix AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024