OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen
Vi söker en administratör till ett anrikt byggföretag i Göteborg. Du kommer att sitta i receptionen och vara ansiktet utåt, men arbeta administrativt med olika uppgifter inom administration och enklare ekonomiska göromål.
I din roll kommer du att:
- hantera inkommande post
- ta hand om enklare ekonomiuppgifter: reskontra, orderregistrering i ärendesystem, leverantörsfakturor
- hantera administrativa göromål
- ansvara för utskick till personalen
- ansvara för bokning och i iordningställande av konferensrum
Detta är en inhyrning via oss på TEMP-TEAM med tillträde hos kund så snart som möjligt, uppdraget sträcker sig till och med 1 November.
Din profil
Du som söker:
- Har avslutad gymnasieutbildning
- Har några års arbetslivserfarenhet av administrationsarbete inom ekonomi och reception
- Har god datavana, behärskar Officepaket och företrädelsevis Excel
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Vår kund ser även positivt på att du har ett IT-intresse och gärna tar hand om IT-frågor.
Du är noggrann, gillar ordning och reda och trivs i rollen som administratör. Som ansiktet utåt mot kunderna är det viktigt att du är serviceminded, har en positiv inställning och en öppen attityd.
Intresserad?
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Mellquist, 0708-58 23 86 på TEMP-TEAM.
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se