Administratör med sinne för fakturering

Arbetsbeskrivning

Administratör
Har du sinne för ekonomi och trivs att arbeta i en internationell miljö? Är du strukturerad och en ansvarstagande person som har erfarenhet från administration och fakturering? Titta hit! Vår kund söker nu en administrativ person som vill arbeta brett med såväl reception, administration och fakturahantering till sitt kontor i centrala Stockholm. Visst trivs du också med att både tala och skriva på engelska? Då hoppas vi på din ansökan – redan idag!

Omfattning: Heltid (8-17). För start i augusti och med uppdrag tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:

Vår kund är verksamma inom bank & finans och söker nu en administrativ person som vill jobba brett med fakturahantering. Du kommer få sköta all administration kring kontoret samt hantera fakturor. Din arbetsplats kommer vara i receptionen, där kommer du få arbeta tillsammans med andra engagerade receptionister vas huvudsakliga uppgift är att ta emot besökare.

Dina arbetsuppgifter:

• Felanmälningar till hyresvärd och fakturaadministration.
• Backup för reception och växel där du tar emot kunder i person och över telefon.


Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst 2 års erfarenhet av liknande roll i en större organisation
• Arbetat tidigare med fakturahantering
• Gymnasieutbildning och goda färdigheter i Microsoft Office-paketet (främst Excel och Word.)
• Goda kunskaper i såväl svensk som engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du nyfiken och framåt. Det kanske är därför andra uppfattar dig som lättlärd? För stöter du på hinder så hittar du oftast en lösning. Men så tar du ju också ansvar för dina uppgifter och vill ha lite ordning och reda. Eftersom rollen är såväl bred som omväxlande så tänker vi att du trivs med att ta initiativ. Har du också en positiv inställning, ljus syn på arbetet och gillar händelserika miljöer? Då kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-08-20 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ronja Romano

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 30 juli 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024