OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en backofficeadministratör till vår kund inom inkassobranschen. Uppdraget är på minst sex månader och du får möjlighet att ingå i ett drivet och inspirerande team!
I dina arbetsuppgifter ingår det att arbeta med administration kopplat till inkassoärenden inom elavtal. Det kan handla om att registrera ärenden, följa upp ärenden, samt säkerställa att rutiner och regler följs.
Din profil
För att trivas i rollen som backofficeadministratör tror vi att du är utbildad ekonom med sinne för siffror,har ettr ordningssamt sätt, är lättlärd och driven. Flexibilitet, pritoritering och att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt är en förutsättning för att hantera arbetsuppgifterna.
Vi ser gärna att du är en driven person som tycker att noggrannhet och och positiv inställning är a och o.
Har du erfarenhet av arbete inom elbolag eller inkassoverksamhet så är det meriterande.
Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Om företaget
Tjänsten är på heltid och du har arbetstid under vardagar mellan kl.08.00-17.00.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till info@bemanningskontoret.se
Vi tar ej emot ansökningar via länken
Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson