OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Vi är ett rekryteringsföretag med kunniga och skickliga rekryteraresom tillsammans har över 20 årserfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Vi är baserade i Stockholm och har erfarenhet av rekrytering och bemanning på alla nivåer, både inom tjänstemanna- och arbetarsidan. Vår långa erfarenhet ifrån ett flertal branscher har gjort att vi utvecklat ett omfattande kontaktnät och ett gediget nätverk av kandidater.
Visöker nu en duktigadministratör till en skatte- och revisionsbyrå i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter som administratör kommer vara att jobba med avtal inom kundprocessen där du säkerställer att det finns ett avtal på plats när bolag anlitar uppdragsgivaren i internationella sammanhang.
Det är meriterande om du kan något CRM-system men det är inget krav då en gedigen upplärning på plats kommer att fås.
Din profil
Vi ser gärna att du som söker ärnoggrann, lättlärd ochhar erfarenhet av administrativa sysslor.Du ären van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.Vi söker dig som gillar att vara spindeln i nätet och du har inställningen att alltid se lösningar.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och detär meriterande om du kan engelska. Arbetstiderna är förlagda m-f, under kontorstid.
Detta är en tjänst under fyra veckor med stor möjlighet till förlängning. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig under uppdraget.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018.
Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Günay Zelic
Marcus Sölvin
0700745918
Günay Zelic
0762622688
Catrin Fjellström
0700744018