Administratör med start omgående

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som administratör i ett team som är mån om samarbete och att utveckla processer? Är du intresserad av ett arbete där du har stor nytta av din noggrannhet och serviceanda? För vår kunds räkning söker vi nu en administratör med start omgående. Skicka in din ansökan idag då tjänsten kommer att tillsättas omgående och urvalet sker löpande.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår kunds räkning en administratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är ett vikariat och är planerat att löpa fram till den sista januari 2021. Då vår kund är en stor organisation kan det finnas möjlighet till förlängning inom koncernen för rätt person.

Om du går vidare för intervju kommer du få mer information om kunduppdraget. Var snabb med din ansökan då tjänsten kommer att tillsättas omgående och urval sker löpande.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland!


Arbetsuppgifter
Du är en del av ett team och är behjälplig där behov finns. Du administrerar och underhåller kundens register för att möjliggöra effektiv administration. Du hanterar också kundens växel och reception i samarbete med ditt team.

I arbetet ingår bland annat:

• Hantera växel och receptionist
• Inkommande fakturor och avstämningar
• Driva ett gemensamt arbete för att effektivisera administrationen

Det finns även goda möjligheter att arbeta med olika utvecklingsprojekt för att bygga digitala lösningar som ger kundföretaget och dess kunder en ännu bättre uppföljning av deras affärer.


Vi söker dig som
Har grundläggande kunskaper inom administration och ekonomi, antingen från en utbildning eller arbetslivserfarenhet. Vidare har du goda kunskaper i Office-paket, framförallt Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystem, men det är inget krav för tjänsten.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vår kund. Som person är du strukturerad och angelägen om att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. Du tycker om att ta ansvar och har en god samarbetsförmåga.

START: Omgående
OMFATTNING: Tidsbegränsad anställning på heltid
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Natalie Lindwe

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se


Om oss
Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Vi satsar på att skapa och bibehålla arbetstillfällen i Norrland genom personaluthyrning och rekrytering. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision – För ett starkare Norrland! Läs mer om oss på www.professionalsnord.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024