Administratör med start omgående

Arbetsbeskrivning

Ingress
Söker du nya utmaningar i rollen som administratör? Vill du ha ett omväxlande arbete där du får arbeta både operativt och strategisk för att utveckla vår kunds utmaningar? Då har vi på Otiga konsultuppdraget för dig!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos vår kund i Stockholm kommer du att få arbeta strategisk som operativt, för att utveckla vår kunds logistiska utmaningar!

I rollen utför man analyser av kvalitetsrapporter och prognoser samt hanterar och administrerar ägarbyten och ombudsförändringar. Rollen innebär även att man handlägger och koordinerar nystartade ombud och agerar kundsupport via telefon och e-mail. Avslutningsvis så stöttar man övriga team och chefer i den dagliga driften och arbetar för att utveckla arbetet för en enklare logistisk resa i Sverige. Rollen innebär att man kommer arbeta emellan olika team, och vara en drivande faktor till att vår kund kan bedriva sitt operativa som strategiska arbete, för att förenkla e-handels köp till slutkund.


Ansökning
För att ansöka klickar du på knappen Ansök och bifogar ditt CV. Vid frågor går det bra att ta kontakt med othilia.roos.englund@otiga.se

Din profil
Vem tror vi passar in i denna roll? Vi tror att du som söker följande tjänst bör ha minst två års erfarenhet av administration, gärna med arbetsuppgifter som innebär att arbeta analytisk och dynamiskt, med flertalet projekt och uppgifter samtidigt. Tidigare erfarenhet av kundservice samt ekonomiadministration är högt meriterande, samt om du har bedrivit utvecklings- eller projektarbeten. En annan hög merit är om du har arbetat inom lager- och logistikbranschen.

Vi tror att för att trivas och lyckas i följande konsultuppdrag är du välorganiserad och analytisk, i och med att du kommer bearbeta stora mängder information. Du kommer att arbeta med flera olika interna beställare och kontakter, därför är det viktigt att du är en högt kommunikativ person. Hos vår kund sker stora omställningar snabbt, därför bör du förvänta dig ett arbete med högt tempo men samtidigt ett bra tålamod. Vår kund är verksam inom logistik- och lagerbranschen, därför ser vi att du har ett intresse och gärna en förståelse kring dessa branscher, och gärna att du har ett intresse för att utveckla nya logistiklösningar. Avslutningsvis är du en positivt lagd person som tycker om att arbeta med andra, du talar även svenska och engelska obehindrat.

Erbjudande
Följande konsultuppdrag är på heltid, med start omgående. Du kommer bli erbjuden en visstidsanställning på 6 månader, med stora möjlighet till förläggning!

Om oss
Det är vi som är Otiga Sverige. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!

För mer information gå till www.otiga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2021
  • Ansök senast: 5 november 2021

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024