OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Administratör med start så snart som möjligt Uppdraget är på heltid och tillsvidare. Har du tidigare arbetat i Agresso och vill vara med och stötta avdelningen med administrativt arbete så som registrera tidsedlar, löner och leverantörsfakturor. Sök då tjänsten redan idag!
Om tjänsten
Du kommer att börja som konsult via Poolia och tanken är sedan att du övergår i en anställning till kunden. Som ”hyr-först”-anställd hos Poolia får du under en i förväg bestämd period ta del av alla förmåner som Poolias konsulter får ta del av. Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal mellan Bemanningsföretagen och Unionen och Akademikerförbunden. Efter den i förväg bestämda perioden, och om både uppdragsgivaren och du som kandidat är nöjda, övergår anställning till uppdragsgivaren och du tar därmed del av uppdragsgivarens förmåner.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Rollen som administratör innebär att du stöttar avdelningen med administrativt arbete. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Att registrera tidsedlar, löner, leverantörsfakturor och nya kunder och projekt
• Att förbereda och bevaka kundfakturor
• Att ha daglig kontakt med medarbetare, chefer och kunder
• Övrig personaladministration ex sammanställa sjukfrånvarostatistik och kontakt med företagshälsovården.
Vi arbetar idag i affärssystemet Agresso samt Agda. Har du erfarenhet av dom eller liknande system är det meriterande, dock är det viktigaste för oss är att du har god datorvana, en positiv inställning och en vilja att lära dig.
Vem är du?
Som administratör har du en nyckelroll för samordning av verksamheten. Tillsammans med teamet på avdelningen agerar du problemlösare och koordinator i de dagliga utmaningarna som uppstår. Vardagen är dynamisk så det är viktigt att du trivs med högt tempo och stor variation, ingen dag är den andra lik.
Vi söker dig som har en relevant utbildning och tidigare erfarenhet av administrativt arbete, ekonomi och fakturahantering. Du är serviceinriktad, lyhörd och ansvarstagande och det faller dig naturligt att bemöta kunder och medarbetare på ett trevligt och professionellt sätt. För att göra ett bra jobb krävs det att du är ansvarstagande, strukturerad och noggrann.
Har du arbetat som exempelvis ekonomiadministratör eller ekonomiassistent tidigare är det ett stort plus eftersom många arbetsuppgifter kräver ekonomikunskaper. Likaså är erfarenhet inom VVS området samt systemen Handyman, Agda och Agresso meriterande. Dock är god datorvana, en positiv inställning och vilja att lära överordnat. Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper.
Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532