Administratör med stor erfarenhet av Excel!

Administratör med stor erfarenhet av Excel!

Arbetsbeskrivning

Rekryteringsgruppen söker en administratör till internationell kund i Kista.

Vår kund söker en kollega till sitt Service-team. Du kommer att jobba för ett globalt företag verksamt inom hemelektronik. Arbetsplatsen präglas av ett högt tempo och servicekänsla.

Om tjänsten

I din roll är de huvudsakliga arbetsuppgifterna att ansvara för att på ett effektivt sätt validera och sammanställa de reparationer som utförs av kundens nordiska servicenätverk. Reparationerna ska sammanställas och informeras till respektive verkstad och fakturor ska tas emot och processas internt. Support och kommunikation till servicenätverket görs via telefon och e-mail samt i det egna systemet. Support ges även till Teamleader och avdelningsansvarig för översikt av reparationsflöde, kostnader, valideringsstatus m.m. I tjänsten ingår även att ansvara för att skapa och köra rapporter från EDW, databasen, som kommer ligga till grund för analyser och beslutsfattande i olika delar av avdelningens verksamhet. Arbetet utförs primärt i de interna systemen samt i Excel och Power Point. Det ställs höga krav på noggrannhet, att möta deadlines samt att vara ansvarstagande och äga hela processen.

Kompetens och kvalifikationer

Vi söker dig som:

- Är noggrann, strukturerad och tycker om att ta ansvar
- Gillar att arbeta självständigt och alltid gör ditt yttersta för att uppnå bästa resultat
- Har goda kunskaper inom Excel samt en del erfarenhet av Power Point
- Tycker om att arbeta med siffror
- Kan uttrycka dig flytande i tal och skift på svenska och engelska
- Tidigare erfarenhet av service, admin eller support
- Kunskaper i finska är meriterande


Personliga egenskaper
Vi tror att du har viss erfarenhet av liknande tjänster inom support, order eller administration. I rollen kommer du att ha ett stort eget ansvar över dina uppgifter och vi ser därför att du arbetar proaktivt och effektivt. Att lägga upp ditt arbete strukturerat och noggrant faller sig naturligt för dig. Att arbeta mot deadlines och att möta dessa är en självklarhet och något du villigt tar ansvar för.

Tillträde: Omgående

Anställning: Provanställning 6 månader

Arbetstid: Heltid, Vardagar 08.00-17.00

Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Tjänsten kommer att tillsättas omgående och intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att maila Konsultchef Zanna Ösze, zanna@rekryteringsgruppen.com

Om Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden; Kontor, lager/industri och transport. Vårt kontor är belägna i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.

Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com

Sökord: koordinator, servicekoordinator, validering, administratör, kontorist, assistent, support, kundtjänst, orderadministratör, fakturabokning

Kontaktpersoner på detta företaget

Kim Engström

Kim

Matz Thunberg

andreas Hallström

Rekryteringsgruppen

Rekryteringsgruppen
08-15 75 75
Rekryteringsgruppen

Rekryteringsgruppen
08-15 75 75
Rekryteringsgruppen

Rekryteringsgruppen
0734430122

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rekryteringsgruppen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 18 april 2022

Besöksadress

Vretensborgsvägen 28
None

Postadress

Vretensborgsvägen 28
Hägersten, 12630

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024