Administratör med stor erfarenhet i MS Office

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker dig som vill arbeta som administratör vid ett statligt verk beläget i centrala Stockholm. Du kommer dels att arbeta praktiskt i Word och Excel samt dels ge användarsupport i dessa produkter varför du gärna har erfarenhet av båda dessa delar. I rollen som administratör kommer dina arbetsuppgifter därmed att bestå av tillverkning av mallar och blanketter i Word samt att ha ansvar för katalogstrukturen där mallarna ligger. Vidare kommer du att fungera som helpdesk, främst ge telefonsupport, i MS Office. Du kommer även till viss del att arbete med budgetarbete i Excel samt visst övrigt ekonomiarbete och viss IT-administration. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Dokumenterad erfarenhet av tillverkning av mallar och formulär i Word - Erfarenhet av användarsupport i MS Office - Erfarenhet av ekonomiarbete, gärna budgetarbete, är meriterande - Mycket goda kunskaper i Word, Excel och Outlook - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en ansvarsfull och serviceinriktad person som har stort ordnings- och siffersinne. Vidare är du initiativrik och stresstålig. Du bör vara van att arbeta både självständigt och i grupp samt har lätt för att samarbeta.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 maj 2009
  • Ansök senast: 18 juni 2009

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010