OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker dig som vill arbeta som administratör vid ett statligt verk beläget i centrala Stockholm. Du kommer dels att arbeta praktiskt i Word och Excel samt dels ge användarsupport i dessa produkter varför du gärna har erfarenhet av båda dessa delar. I rollen som administratör kommer dina arbetsuppgifter därmed att bestå av tillverkning av mallar och blanketter i Word samt att ha ansvar för katalogstrukturen där mallarna ligger. Vidare kommer du att fungera som helpdesk, främst ge telefonsupport, i MS Office. Du kommer även till viss del att arbete med budgetarbete i Excel samt visst övrigt ekonomiarbete och viss IT-administration. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Dokumenterad erfarenhet av tillverkning av mallar och formulär i Word - Erfarenhet av användarsupport i MS Office - Erfarenhet av ekonomiarbete, gärna budgetarbete, är meriterande - Mycket goda kunskaper i Word, Excel och Outlook - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en ansvarsfull och serviceinriktad person som har stort ordnings- och siffersinne. Vidare är du initiativrik och stresstålig. Du bör vara van att arbeta både självständigt och i grupp samt har lätt för att samarbeta.