Administratör med stort ansvar till litet företag

Administratör med stort ansvar till litet företag

Arbetsbeskrivning

Vill du bli Retina Lightnings nya administratör och bli en del av deras tillväxtresa? Har du administrativ kunskap och inte rädd att ta dig ann alla typer av arbetsuppgifter och har ett driv att få saker gjort i tid och med noggrannhet? Då är du den vi söker! De söker nu en administratör som vill vara med på deras spännande tillväxtresa och ta del av ett varierat och utvecklande arbete!

Om rollen:
Retina Lightning är ett innovativt och framgångsrikt företag som erbjuder högkvalitativa produkter och tjänster inom LED-belysning. De söker nu en administratör som får vara med på deras tillväxtresa med blandade arbetsuppgifter. Du som administratör kommer vara en viktig del i alla delar av företagsprocessen och kundresan för att Retina Lightning ska kunna bibehålla sin höga kvalitet och bemötande mot kund även i en tillväxtfas.
Som administratör behöver man vara öppen för mångsidiga arbetsuppgifter där man är inne på alla delar i företagets process och bidrar med sin kompetens och kunskap. Retina Lightning är ett företag med få anställda vilket innebär att du som administratör kommer få vara delaktig i hela företagsprocessen med allt det bakomliggande arbete som krävs för en högkvalitativ kundresa. Du kommer få arbeta administrativt i olika system men kan även få hjälpa till på lagret så att ordrarna är redo inför upphämtning. Då teamet är litet ska du trivas i gruppen och ha hög arbetsmoral.

Arbetsuppgifter:
Du behöver vara strukturerad och ansvarfull då ditt arbete gör skillnad för Retina Lightnings tillväxtresa. Din nyfikenhet och driv för ett arbete med hög kvalitet gör att du allt eftersom ser vad som behövs göras snarare än att få arbetsuppgifter tilldelat till dig. Detta innebär ett proaktivt arbete där din struktur och ditt initiativtagande är väsentlig för hela företags process. Specifika arbetsuppgifter är exempelvis:

•Produktarbete
•Se över lager samt produktion
•Marknadsföring så som mailutskick, bildmaterial, aktiviteter på webbsidor
•Arbeta i CRM-system
•Kontakt med leverantörer ang. mottag, utskick och beställningar
•Arbeta i Fortnox
•Offerter
•Uppdatera & underhålla kunddata

I rollen som administratör söker vi dig som har:

Skallkrav
•Svenska & engelska, i tal och skrift.
•Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
•Körkort

Meriterande
•Kunskap eller tidigare erfarenhet inom el eller led-belysning.
•Tidigare erfarenhet eller kunskap om ett företag i tillväxtsfas
•Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Personlig lämplighet för denna roll är otroligt viktigt.
Vi söker dig som är driven och strukturerad. Du ska ha förståelse för arbete i ett nystartat företag och en nyfikenhet hur din kompetens och kunskap kan bidra till Retina Lightnings resa framåt. Du behöver känna dig trygg och bekväm med att vara självgående och se helheten med vad som behövs göras. Med en känsla för noggrannhet, nyfikenhet samt driv kommer du trivas som administratör.

Om Retina Lightning AB:
Retina Lightning AB tillverkar LED-belysning i väl utvalda fabriker i Europa, däribland Tjeckien, Lettland och Slovakien. De utvecklar LED-belysning speciellt anpassad för högre takhöjder och större volymbyggnader. De är speciellt anpassade för industrier, lager, kontor och andra kommersiella lokaler. Med en strategiskt och medveten vision av framtiden och den kontinuerliga tekniska omvandlingen siktar de på att bli den ledande leverantören av hållbara och smarta belysningslösningar inom kommersiell belysning i Sverige, tillverkad i Europa. Retina Lightnings uppdrag är att göra elinstallatörers arbete enkelt och problemfritt. De strävar efter långsiktiga relationer med sina kunder och därav, oavsett projektets storlek och komplexitet, finns de där för att tillhandahålla helhetslösningar. Tillsammans drivs de av en passion för produktutveckling och entreprenörskap, och siktar alltid på det långa perspektivet, i jämförelse mot kortsiktiga vinster.


Om Framtiden AB:
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Retina Lighnting.

Rekryteringsprocess:
Låter tjänsten intressant?

För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Rebecca Anderson via e-post: rebecca.anderson@framtiden.com.
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, intervju, referenstagning och intervju på plats hos kundföretaget.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot din ansökan!

Villkor:
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid tillsvidare
Arbetstid: Kontorstider (8-17) måndag-fredag
Ort: Fjärås, Kungsbacka

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2023
  • Ansök senast: 6 november 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024