Administratör med systemintresse

Administratör med systemintresse

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning, som är belägen i Fiskhamnen, söker vi nu en administratör till ett konsultuppdrag på 100 %. Behovet är omgående och löper tom med november 2021 med eventuell möjlighet till förlängning. Pga. pandemin kommer ditt arbete i första hand utgå hemifrån.

Din roll och vem vi söker

I din roll kommer du att arbeta med orderläggning, fakturering samt ärendehanting via mejl där du exempelvis hanterar abonnemangs-, licens-, och fakturafrågor. Även att vara behjälplig med telefonväxeln ingår i rollen.

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande roll och är intresserad av och snabbt sätter dig in i nya system. Du kommer att arbeta i flertalet olika system, bland annat Salesforce och SAP som är de primära systemen, vilka det är meriterande om du har jobbat i tidigare. Vidare är det även positivt med goda kunskaper i Excel.

För att trivas i rollen tror vi att du är en kommunikativ och serviceminded person som har förmågan att arbeta under ett högt tempo, samtidigt som du upprätthåller en god kvalitet på ditt arbete. Du tycker om kundkontakten och då kundbasen är lokal är det av största vikt att du kan uttrycka dig och formulera dig väl på svenska, både skriftligt och muntligt.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Administratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2021
  • Ansök senast: 7 mars 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024