Administratör med systemvana

Arbetsbeskrivning

Administratör med systemvana
Administratör med systemvana

Älskar du att vara den som kan svara på systemfrågor och vara en besserwisser? Vår kund inom bemanningsbranschen söker nämligen i så fall dig, servicemedvetna och administrativt kunniga kollega till sitt team i Södertälje.

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning:
Som administratör hos vår kund kommer du att vara en nyckelperson i verksamheten, du är ansiktet utåt mot både kunder och leverantörer och hanterar löpande administrativa ärenden.
Mycket av din tid kommer att gå till att assistera medarbetare och chefer i den interna organisationen.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Felsökning i system
• Uppdateringar i system
• Fakturering & tidrapportering
• Svara på frågor via mail & telefon
Kvalifikationer:
Vi tror att du har minst 3 års administrativ erfarenhet och dessutom är van att arbeta i olika affärssystem. Har du erfarenhet av systemet Fieldglass, ja då är det ännu bättre!
Då detta är ett långsiktigt konsultuppdrag är det viktigt att du trivs i den administrativa rollen och ser detta som något du kan göra en längre tid.

Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.


Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-05-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emilia Rasmusson emilia.rasmusson@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 april 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024