OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en administratör med god systemvana till ett företag i Vasastan i Stockholm. [ [ Tjänsten innebär att du kommer arbeta med att administrera och registrera kunder och kunduppgifter i företagets olika system för order, ekonomi och licenser. Det handlar dels om att registrera in uppgifter för kunder till företagets webbutik samt dels att sköta administrationen av licenser för olika webbtjänster. För tjänsten krävs gymnasieutbildning, god datorvana samt erfarenhet av arbete i minst något ekonomi-/affärssystemsystem. Vidare har du en administrativ bakgrund. Erfarenhet av ekonomisystemet Agresso är det meriterande. Vi ser att du som söker är en noggrann, ordningsam och strukturerad person. Uppdraget är på heltid i 1-2 månader med möjlighet till fortsatt anställning i Placera Personals verksamhet för rätt person. Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt om det låter intressant. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719