OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet För kunds räkning söker vi just nu en administratör med teknikintresse. Kunden är ett internationellt företag som bland annat arbetar med certifieringar av elektriska och tekniska produkter. Som administratör kommer du att arbeta med handläggning av ärenden för certifikat. Arbetet innebär även enkel granskning av testrapporter, ansökningshandlingar och annan dokumentation. Som administratör kommer du även att sköta korrespondens med kunder och andra avdelningar på företaget. Uppdraget startar omgående och varar till att börja med fram till augusti. För rätt person är det dock troligt att det blir förlängning även efter det. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt och som har ett intresse för teknik. Det är viktigt att du är noggrann eftersom de ansökningar för certifikat som du kommer att hantera innehåller många detaljer. Eftersom tempot är högt på avdelningen är det viktigt att du även kan arbeta effektivt. Vidare vill vi att du som person skall vara ordningsam, flexibel och att du har en förmåga att ta egna initiativ.