OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av teknik, administration och vill arbeta heltid tom 16 januari?Administratör med teknikintresse sökes till välkänt företag.Vår kund är en av de ledande aktörerna inom kontorsmaskinbranschen.Företaget erbjuder produkter och tjänster inom dokument- och informationshantering.Företaget är beläget i Sundbyberg och har ca 450 medarbetare.Detta är ett perfekt tillfälle för dig som vill ha ett spännande extrajobb inom ett expansivt företag! Arbetsbeskrivning: Företaget går under kommande period in i en arbetstopp och behöver förstärkning.Du kommer initialt att arbeta med att konfigurera kopiatorer.Det handlar om att kontrollera dessa innan de skickas vidare till kund.Det innebär funktionstestning och enklare service såsom montering av extra tillbehör, etikettmärkning och förberedelse inför leverans.I genomsnitt hanterar man 3-4 maskiner per dag.Upplärningsperioden är ca 1 dag.Detta arbete kommer att pågå i 2-3veckor.Sedan kommer uppdraget att övergå till att bli mer administrativt och innebär att bränna chip som sedan skall paketeras, kuverteras och skickas till kund. Arbetets omfattning: Omgående till 16 januari.Kontorstider 8.00-17.00.Viss övertid på helger kan förekomma. Kompetenskrav: Vi ser gärna att du gått någon form av teknikutbildning eller har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, men det är inget krav. Personliga egenskaper: Vi söker dig som är tekniskt intresserad och som vill arbeta med administrativa sysslor.Du är en glad, trevlig och framåt person som inte är rädd för att hugga i och ta för dig.När det gäller de administrativa sysslorna är det viktigt att du är noggrann och tålmodig. Intresserad? Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.