Administratör med teknisk bakgrund

Arbetsbeskrivning

Administratör med teknisk bakgrund
Administratör med teknisk bakgrund

Till vår välkända kund i Tumba söker vi en tekniskt kunnig administratör. Inför deras nya projekt behöver de ytterligare en kollega att dela kaffemaskinen och kopiatorn med. Så är du en administratör med teknisk bakgrund har vi på Randstad ditt nästa arbete.

Omfattning: Heltid, konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning:
Detta är ett konsultuppdrag hos vår välkända kund i Tumba, inledningsvis 6 månader men med mycket goda möjligheter till förlängning för rätt person. Som administratör kommer du att ha kontakt med företagets olika sälj- och servicebolag i hela världen.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara följande:

• Administrera inkommande fakturor
• Sköta kontakten med sälj- och servicebolag
• Orderhantering av tekniska produkter
• Skapa ordrar i försäljningssystemet
• Sammanställa kostnader


Kvalifikationer:
För att snabbt kunna sätta dig in i den här rollen är det av stor vikt att du har ett intresse för teknisk terminologi. Kanske har du arbetat med orderhantering av tekniska produkter eller reservdelar tidigare?
Vår kund ser att du har ett stort administrativt intresse och att du behärskar engelska och svenska i både tal och skrift.


Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-05-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emilia Rasmusson, emilia.rasmusson@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 april 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Företags administratör

Företags administratör

30 oktober 2024

29 oktober 2024