Administratör med teknisk bakgrund

Administratör med teknisk bakgrund

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till Combitech söker vi dig som är noggrann och analytisk, samt trivs med att arbeta administrativt. Dina arbetsuppgifter är att vara behjälplig i arbetsteamet med exempelvis insamling, strukturering och sammanställning av underlag i form av ritningar, excelfiler, produktblad med mera. Även mer undersökande arbetsuppgifter av underlaget förekommer i arbetet. Du kommer också registrera och läsa in data i de system som används.

Då du kommer ingå i ett team är du en serviceinriktad person som har lätt för att samarbeta och drivs av att nå uppsatta mål. Du är lyhörd för kundens behov och prestigelös och flexibel i ditt arbetssätt. Du är strukturerad, noggrann och tar ett stort ansvar i ditt arbete.


Din profil
Du som söker har en utbildningsbakgrund med teknisk inriktning, inom till exempel maskin, mekanik, fordon eller el. Alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har god datorvana och är väl bekant med Officepaketet. Har du erfarenhet av att läsa ritningar, standarder och produktspecifikationer är det ett plus. Även tidigare erfarenhet från Försvarsmakten är ett plus.

Du trivs med att arbeta metodiskt och utredande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då arbetet innebär mycket kundkontakt. Har du också goda kunskaper i tyska är det ett plus.

Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!


Om företaget
Combitech är en nordisk lösnings- och konsultpartner med tjänster inom bland annat digital transformation, cybersäkerhet och totalförsvar. Combitech är ett självständigt bolag inom försvars- och säkerhetskoncernen Saab. Vi är 2100 medarbetare, som hjälper företag, industri och offentlig sektor att dra nytta av teknik och digitalisering för ett hållbart och säkert samhälle. Technology with a purpose, helt enkelt!

Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024