Administratör med tyskakunskaper

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco i Örebro söker nu en administratör till en av våra kunder i Nora. Dina arbetsuppgifter: Du kommer att vara kontorets allt-i-allo och ansvara för bla: översättning av dokument (svenska-tyska) bokning av resor planering av personalaktiviteter Vem söker vi?Vi söker dig som har: gymnasiekompetens och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du trivs med din roll som assistent, har hög arbetsmoral, är entusiastisk och gillar att ta eget ansvar. Vi ser dig som en driven och initiativtagande person som trivs med att ha många varierande arbetsuppgifter.Du har hög service känsla samt förmåga att se vad som ska göras på ett kontor för att alla ska må bra. Du är mångsidig, flexibel och trivs med olika typer av arbetsuppgifter. Tjänsten ska tillsättas i mitten av januari och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider.Uppdraget är tänkt att pågå ca tre månader.Vad erbjuder vi dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.Urval sker löpande.Vi tar emot ansökningar via vår CV-databas.Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV via www.adecco.se Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Örebro
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 december 2008
  • Ansök senast: 22 december 2008

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024