Administratör med vana av VISMA

Administratör med vana av VISMA

Arbetsbeskrivning

Om Serviceakuten

Serviceakuten har varit verksamma inom branschen i över 15år och har fått förtroendet från ett stort antal företag att ta fram effektiva lösningar för utskrifts och dokumenthantering. Vi vet att alla företag, oavsett storlek, är beroende av en fungerande kontorsmiljö då alla driftstopp innebär att företaget förlorar dyrbar tid. Som samarbetspartner till oss vill vi att ni får en så effektiv kontorsmiljö som möjligt. D.v.s. vårt mål är att ni sparar tid och pengar genom driftsäkra maskiner, snabb & effektiv service och passande finansieringsalternativ.

Arbetsbeskrivning

Som kontorsadministratör hos oss kommer du att sköta vår telefonväxel, ta emot inkommande beställningar och supportavtal samt genomföra enklare support av maskiner. Du ansvarar för fakturering och tar hand om våra kundavtal. I denna varierande tjänst är det också du som plockar och packar inkomna beställningar och bokar dessa hos bud. Dessutom ansvarar du för inköp, både till kund och företaget.

Profil

Vi söker dig vars personlighet präglas av stort eget ansvarstagande och att du vill utvecklas i det du gör. Vi uppskattar entreprenörskap och personligt engagemang. Att sätta kunden i fokus är självklart för dig. Servicenivån till våra kunder utgör grunden till våra fortsatta framgångar det är därför mycket viktigt att du är lyhörd för kundens önskemål samt har en hög servicekänsla. Du som person är serviceinriktad, flexibel, utåtriktad och har ett gott ordningssinne. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Ett krav är att du ska kunna Visma Administration och Excel då du jobbar i dessa dagligen. Du utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet. Tjänsten kräver att du dessutom är stresstålig och kan hålla ett högt tempo.

Denna rekryteringsprocess

I denna rekrytering samarbetar Serviceakuten med HIREQ. Då vi gör ett löpande urval ser vi gärna din ansökan så fort som möjligt.Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Johan Sahlin
0411-55 55 52 0411-555552
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Nicole Areskoug
0735212887
Alpar Simon
+46705083029
Thomas Nevlin

Nicole Areskoug
0411-55-55-56

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HIREQ AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2021
  • Ansök senast: 29 september 2021

Besöksadress

Svartgränd 1
YSTAD

Postadress

Svartgränd 1
YSTAD, 27143

Liknande jobb


Kontorist (omfattning 50%)

Kontorist (omfattning 50%)

25 december 2024

9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024