OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som trivs i en arbetsroll där du får planera, boka och administrera? Beskriver du dig själv som social och kommunikativ? Då kan det här vara uppdraget för dig!
Beskrivning
Till detta meriterande konsultuppdrag söker vi dig som skulle trivas i en omväxlande och administrativ roll hos vår kund. Kunden är en välkänd institution och har sitt säte i centrala Stockholm. Här får du bland annat möjlighet att jobba med bokning av lokaler och allmän planering inför möten, beställa kontorsmaterial, och upprätta excellistor. Du fungerar även som kontaktperson gentemot dina kollegor samt mot utländska intressenter som vår kund samarbetar med.
Vi tror att du som söker är social, bra på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Dessutom är det viktigt att du behärskar Office-paketet och trivs i att jobba med datorn som arbetsredskap. Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Meriterande med erfarenhet från liknande arbete
-God datorvana
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Tillträde omgående. Konsultuppdrag, uppdragstid fram till årsskiftet. Heltid, månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9077DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se