administratör midroc alucrom, gävle

administratör midroc alucrom, gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du flexibel, noggrann, relationsbyggande och har en förmåga att organisera arbeten? Då kan du vara vår nya administratör. 

Midroc Alucrom söker nu en administratör till sin station i Gävle.


Du kommer att arbeta på vårat kontor med dator som största hjälp men även bemöta nya och befintliga kunder 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som administratör kommer du se till så att det dagliga arbetet utförs i linje med uppsatta mål efter överenskommelse med projektledare/chef samt arbeta med olika administrativa arbetsuppgifter inom främst logistik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära: 
Orderhantering
Följa upp offerter
Fakturering
Kontrolldokument
Tidrapportering
Inventering och inköp
Administrera ändringar i ledningssystemet. 


Arbetstider
Uppdraget är på heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod på 3-6 månader. 


Arbetstid: Dagtid 

Kvalifikationer
Du har:
- Gymnasieutbildning inom relevant område 
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Goda datorkunskaper och färdigheter.
- Goda kunskaper inom Microsoft Excel


Meriterande är om man har yrkeserfarenhet inom branschen, bakgrund som administratör på ett mindre företag samt grundläggande förståelse för säkerhets- och miljöbestämmelser.


Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som utmärks av ditt noggranna och proaktiva sätt samt din sociala förmåga, då du är bra på att kommunicera med både kunder, leverantörer och kollegor.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2021-06-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: 


Anna Lindqvist, Konsultchef Randstad, anna.lindqvist@randstad.se



Om företaget
Midroc Alucrom AB är Sveriges största rostskyddsentreprenör med verksamhet på flera platser i Sverige, Finland och Polen. Kärnverksamheten erbjuder blästring och avancerad ytbehandling på fasta målningsstationer eller som entreprenader i fält.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2021
  • Ansök senast: 13 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Samordnare lösöre

Samordnare lösöre

8 januari 2025

8 januari 2025

Tandtekniker biträde / Kontorservice

Tandtekniker biträde / Kontorservice

7 januari 2025