OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du flexibel, noggrann, relationsbyggande och har en förmåga att organisera arbeten? Då kan du vara vår nya administratör.
Midroc Alucrom söker nu en administratör till sin station i Gävle.
Du kommer att arbeta på vårat kontor med dator som största hjälp men även bemöta nya och befintliga kunder
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som administratör kommer du se till så att det dagliga arbetet utförs i linje med uppsatta mål efter överenskommelse med projektledare/chef samt arbeta med olika administrativa arbetsuppgifter inom främst logistik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:
Orderhantering
Följa upp offerter
Fakturering
Kontrolldokument
Tidrapportering
Inventering och inköp
Administrera ändringar i ledningssystemet.
Arbetstider
Uppdraget är på heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod på 3-6 månader.
Arbetstid: Dagtid
Kvalifikationer
Du har:
- Gymnasieutbildning inom relevant område
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Goda datorkunskaper och färdigheter.
- Goda kunskaper inom Microsoft Excel
Meriterande är om man har yrkeserfarenhet inom branschen, bakgrund som administratör på ett mindre företag samt grundläggande förståelse för säkerhets- och miljöbestämmelser.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som utmärks av ditt noggranna och proaktiva sätt samt din sociala förmåga, då du är bra på att kommunicera med både kunder, leverantörer och kollegor.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-06-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information:
Anna Lindqvist, Konsultchef Randstad, anna.lindqvist@randstad.se
Om företaget
Midroc Alucrom AB är Sveriges största rostskyddsentreprenör med verksamhet på flera platser i Sverige, Finland och Polen. Kärnverksamheten erbjuder blästring och avancerad ytbehandling på fasta målningsstationer eller som entreprenader i fält.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044