OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Vi söker nu en erfaren administratör till Mora
Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår verksamhet, våra medarbetare och våra affärer. Som administratör hos Sodexo AB kommer du att spela en central roll i den vardagliga kontakten med medarbetare och kunder.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av att vara vår kontaktperson mot kunder, arbeta i vårt ärende-hanteringssystem, sköta fakturering. Hjälpa till med planeringen av driften. Ta fram statistik och förberedande
material och dokumentation för kundmöten. Därutöver är du givetvis med och utvecklar nya affärsmöjligheter.
Kvalifikationer
Då du som administratör är ett av våra ansikten utåt, lägger vi stor vikt vid hur du är som person. Du måste tycka om att arbeta med människor, ge service åt våra kunder samt vara affärsmedveten. Du har relevant utbildning inom området eller ekonomisk utbildning, med ett par års erfarenhet från branschen. God datorvana är ett krav då vi jobbar i både egna och i vissa fall kunders system. För att lyckas fullt ut är det viktigt med ett gott språk, både i tal och skrift. Meriterande är om du har erfarenhet av administration i entreprenadbranschen.
Personliga egenskaper
Du är ordningsam och har lätt för att skapa struktur och se och utveckla förbättringar. Du anpassar dig lätt till omständigheterna och ser oftast möjligheter
Kontaktperson
Är du intresserad av tjänsten eller vill ha utförligare information, vänligen kontakta Urban Mårtensson på telefon, 08-5788 3387 eller via mail urban.mårtensson@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast 22 april 2016.
Ansökan endast via vårt rekryteringsverktyg ReachMee.
Vi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,