Administratör mot orderhantering sökes!

Administratör mot orderhantering sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av SAP? Värdesätter du kundservice högt? Då har du hittat rätt!

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som administratör hos vår kund i Nyköping kommer du få arbeta i en varierad vardag där det kommer ingå till exempel:
- Koordinera arbetet med säljarna internt
- Följa upp orders
- Lägga orders
- Hantera orders
- Skicka beställningar internt som därefter sköter logistiken innan avfärd
- Kundkontakt

Allt detta sköts i affärssystemet SAP. Mer information ges vid interjuv.


Om företaget
Vår kund är ett globalt teknikbolag som driver omställningen av samhälle och industri för att uppnå en mer produktiv och hållbar framtid. Mer information ges vid interjuv.

Din profil
Skallkrav:
- Några års erfarenhet av SAP
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet av kundservice sedan tidigare
- Officepaketet

Meriterande:
- Erfarenhet av orderhantering
- God kunskap av Excell

Personliga egenskaper och beteenden:
För att du ska trivas i rollen som administratör hos vår kund i Nyköping behöver du besitta en nyfiken och ett eget driv att lära sig nya saker. Du behöver trivas i en varierande vardag där kundkontakt är en stor del av den, socialkompetens krävs.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Ort: Nyköping
Start: Omgående
Omfattning: Heltid under 3 månader till start, chans till förlängning efter detta

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2020
  • Ansök senast: 27 november 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024