OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi arbetar med entreprenad, främst med grävning, åkeriverksamhet, bygg och är ca 35 anställda.
Vi söker dig som vill vara vår nyckelperson som hanterar allt från rutinuppgifter till akuta frågor som måste lösas här och nu.
Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat:
Personaladministration - löner. Stötta våra anställda med t ex bokning av utbildningar, ID06, beställning av kläder
Kontakt med lastbilscentraler, kontrollera avräkningar.
Hålla koll på vår maskinpark så som boka besiktning.
Arkivering
Stötta vår VD med olika saker
Ekonomiadministration för mindre företag
Arbetsuppgifterna kan variera efter behov.
Kvalifikationer: God datorvana är ett krav. Du är van användare av Officepaketet och det är meriterande om du även har kunskap i Hogias Löne- och/eller ekonomiprogram. Starkt meriterande är erfarenhet också liknande arbetsuppgifter inom inom åkeri- eller byggbranschen.
Vi lägger stor vikt vid personlighet så även om du inte i dag har alla kvalifikationer så får du utbildning här om du är rätt person.
För att lyckas i rollen behöver du som person vara serviceinriktad, kunna arbeta självständigt och har förmåga att ta egna initiativ för att hitta lösningar att utveckla och effektivisera det administrativa arbetet. Du är självgående, effektiv, noggrann och är flexibel i ditt arbete. Du har ett strukturerat arbetssätt med god förmåga att planera ditt arbete och att prioritera, samt att hantera många olika uppgifter samtidigt.
Anställningsform: Tillsvidareanställning 50-100%
Vi kan erbjuda varierande arbetsuppgifter och ett glatt gäng kollegor. På kontoret sitter vi tre personer och efter sommaren kommer vi ha ett helt nybyggt kontor.
Ansökningar kommer utvärderas löpande fram till 20220408.