OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LeXman är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag och vi är specialiserade på att hjälpa detaljhandeln med bemanning av kvalificerade konsulter. Vi finns i hela Sverige, vårt kontor ligger i Sundbyberg och vi har idag 200 medarbetare.
Vi fortsätter att växa och vi söker nu nya medarbetare. Vi erbjuder ett omväxlande deltidsarbete för dig som brinner för kundservice. Du kommer att ingå i vårt team som hanterar och administrerar beställningar från våra kunder.
Din roll
Du kommer främst arbeta med:
Ta emot beställningar av arbetspass från våra kunder
Tillsätta rätt konsult till bokade arbetspass
Registrera och hantera bokade arbetspass i vårt affärssystem.
Bokningar av resor och logi.
Tidsrapportering och attestering av konsulters arbetade tider.
Kvalitetsuppföljning av levererade konsulttjänster.
Proaktiv försäljning till nya och befintliga kunder
Din profil
För att trivas i rollen brinner du för kontakten med människor. Du kan hantera snabba kast och arbetstoppar som periodvis uppstår i arbete med bemanning av personal.
Som person är du serviceinriktad med god kommunikativ förmåga. Du har hög integritet, är tydlig och bra på att samarbeta samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt. Du har också en god problemlösningsförmåga, är hands-on och levererar med kvalitet, noggrannhet och effektivitet.
Du har minst gymnasiekompetens, minimum 2 års relevant arbetslivserfarenhet inom administration, mycket goda datakunskaper i Officepaketet, samt utmärkta kunskaper i svenska (tal och skrift).
Du har tidigare erfaren från detaljhandel och har en god förståelse för branschens utmaningar och kompetens.
Arbetsplatsen är belägen på vårt kontor i Sundbyberg.
Tjänsten är deltid ca 30 timmar/vecka.
Arbetstiden innefattar både tidiga morgnar, sena kvällar samt helger enligt schema.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ejert
Peter Dahlberg
Rebecka