OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Greensway växer! Våra utvecklingsinriktade lösningar och höga kompetens efterfrågas av allt fler. Nu behöver vi förstärkning på flera positioner.
I en organisation som hela tiden vill framåt är förstås kraven höga, men här finns också en stor frihet och unika möjligheter för dig som vill utvecklas i din yrkesroll som administratör.
Vi ser sammanhållning och nöjda medarbetare som en nyckel till ett effektivt och kreativt arbete med hög kvalitet. Greensway har varit anslutna till kollektivavtal sedan aktiebolaget bildades i slutet av 2014, vi erbjuder bra villkor och har högt i tak när det gäller flexibla lösningar för att arbete och vardag ska fungera för varje enskild medarbetare.
Vill du vara med att utveckla det nya kunskapsdrivna ekologikonsultföretaget, tveka inte att söka dig till Greensway.
Rollen innebär att du:
ansvarar för administration som rör både verksamhet och lokaler
ansvarar för att vår kontorsmiljö utformas och sköts på ett lämpligt sätt
är ansvarig för kontorsutrustning och möbler
ansvarar för rutiner och system som bidrar till både funktionalitet och trivsel på kontoret
Du ska ha:
flera års erfarenhet av administrativt arbete
viss erfarenhet av redovisning och ekonomiadministration
erfarenhet av att organisera och skapa rutiner på arbetsplatser
god kommunikations- och samarbetsförmåga
Övrigt
Tjänsten ställer höga krav på dina personliga egenskaper, att du är kommunikativ och har lätt att samarbeta.
Tjänsten är på 50 % med placering vid vårt kontor i Uppsala. Vi har kollektivavtal genom Almega Tjänsteföretagen. Tillträdesdatum kan diskuteras, dock senast 2022-03-01.
Skicka CV och personlig presentation till info@greensway.se
Sista ansökningsdag 2021-11-15. Märk ansökan med ”Administratör”.
Frågor om tjänsten besvaras av:
Vice VD Lina Widenfalk, lina@greensway.se, 018-413 72 32
Personalfrågor besvaras av vårt skyddsombud Jonas Josefsson, jonas.josefsson@greensway.se, tel. 018-413 72 44