OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Devotum tillhandahåller företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss.
Till vår kund söker vi en Administratör och kontorsassistent , Juniornivå
Uppdragsbeskrivning:
Kunden söker efter en administratör för bland annat onboarding av nya medarbetare och konsulter. Vidare innebär uppdraget arbete med hela livscykeln av resurshanteringen. Detta kan innefatta allt ifrån att initiera processen från början (skapa konsultkonton, beställa utrustning, passerkort och säkerställa att varje medarbetare/konsult kommer på plats enligt kundens riktlinjer). Arbetet innebär även hantering av konsultförlängningar, avveckling etc.
Utöver ovanstående omfattar uppdraget även att assistera kontorschefen vid lokalfrågor, inköp av kontorsutrustning och arbetsmiljöfrågor etc.
Kunden arbetar primärt i Office-paketet, men även i system som exempelvis:
- Hansa (inköpssystem)
- Workday/IMAS (HR- och behörighetssystem)
- SmartID (passerkort)
- IT Serviceportalen (beställning av utrustning m.m.)
- Antura (resursallokering)
Personliga egenskaper:
Strukturerad, hög servicenivå/servicegrad, flexibel, stresstålig och energisk.
OBS! Uppdraget omfattas ej av försvarssekretess, dock ska säkerhetsprövningssamtal och bakgrundskontroll genomföras.
Uppdragslängd: 2022-10-10 - 2023-06-30.
Omfattning: är 100%.
Uppdragsort: (Stockholm).