OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ultra Clean i Malmö AB söker en Administratör och löneassistent som vill vara med i den spännande utvecklingen av bolagets struktur, funktion och arbetsformer.
Om arbetsgivaren
I trettio år har Ultra Clean levererat sin serviceverksamhet och har många nöjda kunder som varit med från starten. Vi är närmare 200 medarbetare, specialiserade inom lokalvårdsuppdrag och fastighetsservice som vi kombinerar på ett unikt sätt med andra servicetjänster. Vårt fokus har alltid varit kunden och kvalitet i kombination med effektiv serviceleverans. Våra ledmotiv är: lyssna på vad kunden vill, visa att vi tar ansvar och hålla vad vi lovar. Läs mer om oss på https://ultraclean.se/
Just nu befinner vi oss i en expansionsfas där vi behöver förstärka vår administrativa process inom driften. Ditt ansvar kommer vara att tillsammans med VD och vice VD ska fungera som stöd för bolagets operativa del. Syftet med din roll som Administratör är att bidra till att lösa de administrativa arbetsuppgifterna som löpande kommer i driften.
Vi erbjuder en professionell arbetsplats med goda värderingar, bra villkor och trevliga kollegor. Ett plus är friskvårdsbidrag samt en enkel frukost varje dag. Vi tillämpar självklart kollektivavtal via Almega, Kommunal, Fastighet, SEKO och Unionen.
Tjänsten
I din tjänst som Administratör är du en del av bolagets driftenhet där ditt huvudsakliga ansvar ryms, men är inte begränsade till, i följande arbetsuppgifter:
Administration, både inom driften och den övriga verksamheten Arbeta med beräkningsunderlag vid kundförfrågningar inom olika uppdrag Agera stöd till löneadministrationen Vara delaktig på visningar för timmar och beräkningar. Upprätthålla goda relationer och samarbete med funktioner inom uppdraget, och externa intressenter Rapportera löpande avvikelser inom administrationen Koordinera och/eller genomföra föreskriven rapportering enligt närmaste chefs direktiv
Tjänsten är placerad på Ultra Cleans huvudkontor i Malmö. Anställningsomfattning är på 100 % tillsvidare med provanställning på 6 månader
Kvalifikationer
Du har i grunden en ekonomi examen med lägste nivå, gymnasiet, eller utbildning som vi bedömer som likvärdig. Du har flera års erfarenhet av administrativt arbete, där ekonomiska faktorer och beräkningar har varit en viktigt del av ditt arbete. En meriterande aspekt är att du har utfört administrativ arbete och lönehantering samt har erfarenhet från Visma och Tengella.
Vi ser gärna att Du har meriterande vana att hantera administrativa frågor inom driften och erfarenhet från branschen städ och lokalvård. Du känner dig bekväm att hantera frågor inom driften.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska - såväl i tal som skrift samt en naturlig förmåga att hålla i presentationer på ett professionellt sätt. Ett grundläggande krav är att du har god datorvana och är van användare av Officeprogrammen. Du har B-körkort.
Personliga egenskaper
Som person ska du vara välorganiserad, noggrann, serviceinriktad samt en viktigt roll är att vara en teamspelare. Viktigt att kunna arbeta med olika personligheter och vara en del av ett vinnande team. Av största vikt är att du kan ta ansvar för att dina och gemensamma arbetsuppgifter fullföljs, och deadline hålls. Du är utvecklingsorienterad och har helheten och verksamhetens bästa i fokus. För att lyckas i din nya arbetsroll behöver du även vara social och ha lätt för att samarbeta. Du är duktig på att utveckla interna och externa relationer och du trivs i en funktion där du får bidra med dina kunskaper. Eftersom det i din tjänst ingår samarbete med ett flertal intressenter, såväl internt som externt, är det viktigt att du är en tydlig kommunikatör samt att du är skicklig på uppföljning och återkoppling.
Ansökan
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi tar alltså endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Tillträde sker snarast möjligast enligt överenskommelse. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Frågor besvaras av Susanne Abrahamsson i första hand per e-post Susanne@ultraclean.se och i andra hand per mobil, 076-018 12 17 Sista ansökningsdatum 17 Juli 2022.
Varmt välkommen med din ansökan!