Administratör och samordnare i Malmö

Administratör och samordnare i Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som gillar att arbeta i ett högt tempo och kan arbeta självständigt med ärendehantering.

Om uppdraget

Vi på Bemannia söker just nu 5 samordnare/administratörer till vår kund som är belägen i Malmö. Det är ett kortare uppdrag som preliminärt kommer pågå mellan mitten av oktober till och med 20 december 2022. Efter detta finns det chans till förlängning. Arbetet är heltid, 100% och genomförs på plats i kundens lokaler.

Inför starten kommer en UC-kontroll genomföras som behöver bli godkänd.

Dina arbetsuppgifter

Under denna anställning kommer dina arbetsuppgifter innebär att du registrerar handlingar samt hanterar diverse ärenden som rör skuldsanering i kundens interna system. Arbetet innebär också ett tätt samarbete med andra arbetsgrupper inom skuldsaneringen. Du har personliga egenskaper som innebär att du är systematisk och noggrann i ditt dagliga arbete. Du klarar av ett högt arbetsflöde och har goda administrativa kunskaper. Du är flexibel, kan anpassa din vardag och har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra. Du har även god slutledningsförmåga.

Dina kvalifikationer

- Avklarad och godkänd gymnasieutbildning
- 1 års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
- Goda kunskaper i MS Office-paketet
- En förmåga att snabbt ta dig an nya digitala arbetsverktyg
- Flytande i svenska i såväl tal som skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2022-10-10

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Elvira Henningsson elvira.henningsson@bemannia.se, 076 013 22 00

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Registrator

Registrator

20 december 2024

Registrator till kanslienheten

Registrator till kanslienheten

20 december 2024

Handläggare med inriktning förvaltning/juridik

Handläggare med inriktning förvaltning/juridik

20 december 2024

Registrator till Socialförvaltningen

Registrator till Socialförvaltningen

19 december 2024