OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Tradifood är specialister på import av fransk kvalitetsfågel och är en växande aktör på den svenska marknaden. De levererar ett brett sortiment av fågelprodukter - frysta, färska och tillagade, till så väl detaljhandeln och restauranger som till industrin.
Tradifood strävar inte bara efter att erbjuda alla sina kunder den bästa kvaliteten utan lägger även mycket fokus på miljö, hållbarhet och för att minska matsvinnet. Deras vision är att kunna erbjuda en heltäckande matupplevelse i högsta klass där producenter och konsumenter kan uppleva livet på de franska gårdarna i vardagen.
Vill du bli en del av Tradifood? De söker nu sin nya medarbetare som kommer att jobba med administration, support och kundservice.
Om rollen: Du kommer arbeta på deras kontor på Södermalm med 6 andra personer med varierande arbetsuppgifter inom support och administration. Detta är en bred och varierande roll där dina dagliga arbetsuppgifter kan komma att ändras.
Du kommer bland annat att:
- Ta emot och registrera ordrar och beställningar
- Ha kontakt med befintliga leverantörer och kunder
- Registrera priser och artiklar i systemet
- Hantera och koordinera leveranser
- Uppdatera rutiner och system
- Andra diverse administrativa uppgifter
Vi söker dig som älskar att effektivisera och automatisera processer och rutiner. Du kommer ansvar för att skapa mallar, rutiner och långsiktiga processer för de administrativa delarna i verksamheten. Har du ett intresse för ekonomi och marknad är detta meriterande då det även kommer finnas arbetsuppgifter som omfattar fakturering, sociala medier och uppdatering av hemsidan.
I livsmedelsbranschen förekommer många regler kring kvalitet och säkerhet vilket gör att du i denna roll även kommer vara ansvarig för att samla in, sammanställa och delge vidare den information som berör verksamheten.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som är service-minded, positiv och lösningsorienterad. Tradifood är ett litet bolag vilket innebär att du även bör vara flexibel, hjälpsam och vilja bidra där det behövs. Vid semestrar, sjukdom eller liknande så förväntas man även täcka upp för sina kollegor om behovet skulle uppstå.
Vi ser gärna att du:
- Har tidigare erfarenhet av kundservice och administration
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
För att fungera i rollen tror vi även att du är noggrann, strukturerad och ordningsam. Du brinner för att effektivisera processer, är lyhörd och har en förmåga att se till helheten. Du har även erfarenhet av Officepaketet med fokus på Excel.
Meriterande
- Flytande i franska och/eller finska
- Erfarenhet av Visma business, Prevas, Valido, stockfiler eller Genero
- Erfarenhet av sociala medier, bildredigering eller fakturering
Arbetstider, omfattning och tillträde
Du erbjudas en flexibel och varierande roll på ett litet men snabbväxande bolag. Rollen är på heltid, 100% och arbetstiderna är kontorstider med möjlighet till flex. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer bli anställd av Tradifood. Tillträde önskar så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Alisha Baig, alisha.baig@hero.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445