OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Brottsförebyggande avdelningen består av fyra geografiska områden samt LKC och Trafikenheten. För område Luleå-Boden och Trafikenheten finns idag två administratörer och vi söker nu ytterligare en administratör.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir arbetstidsplanering, registrering av ärenden i diariesystem, redovisning och beställningar samt övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer även att arbeta med lokal verksamhetsuppföljning. Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp beroende på arbetsuppgifterna.
Utbildning/Erfarenhet
Din utbildning är motsvarande lägst gymnasienivå med ekonomisk inrikt-ning. Du har god erfarenhet av administrativt arbete och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt kunskap i bokföring och enklare redovisning. Din datamognad är hög, du behärskar Office-programmen väl. Du skall vara serviceinriktad, flexibel samt intresserad av att lära dig nya arbetsuppgifter.
- Arbetslivserfarenhet minst tre år
- Dokumenterad erfarenhet av arbete med data
- God stresstålighet och simultankapacitet
- Ett noggrant och kvalitetsmedvetet arbetssätt
- God prioriteringsförmåga och är flexibel
- God samarbetsförmåga
- Mycket god servicekänsla
- Lätt för att lösa problem och ta egna initiativ
Du är självständig, har hög integritet och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Ditt arbetssätt präglas av en öppen samverkan och gott samarbete.