OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu förstärkning till vårt team på Operations
Operations hanterar de administrativa flödena, med fokus på flyg, efter bokning samt kundtjänst för de marknader där Ticket endast verkar online. Vi söker nu förstärkning till teamet med en ny medarbetare med erfarenhet av flygadministration. Tjänsten är på heltid och en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Placering är på kontoret i Nacka.
Exempel på arbetsuppgifter
BSP hantering
Avstämningar av flygbiljetter, kreditkort, fakturor och liknande
Second line support till internt kundcenter samt viss kundsupport
Uppföljning och testning av nya produkter & tjänster
Problemlösning och felrapportering
Din profil
Som person är du nyfiken, ansvarsfull och strukturerad. I rollen som administratör på operations är det viktigt att vara ordningsam, självgående samt att du ser vikten av kvalité i ditt arbete. I det dagliga arbetet samarbetar du med dina kollegor på operations, där ni tillsammans planerar och genomför avdelningens arbetsuppgifter. Eftersom vi arbetar i en mängd olika interna och externa system, är det viktigt att du har god systemvana.
Erfarenhet
God flygkunskap, minst ett par års erfarenhet
Bra kunskap i Amadeus eller annan GDS med kunskap om att läsa biljettregler
Uträkningar och claims i GDS och BSP
Extra bra om du jobbat med NDC eller LCC
Engelska i tal och skrift
Har du dessutom erfarenhet av att genomföra effektiviseringar/automatiseringar eller vara med i utvecklingsprojekt är det extra meriterande.
Ansök med CV snarast möjligt då vi behandlar ansökningar löpande, dock senast 8 september 2024. Vi ser mycket fram emot att höra av dig!
ÖvrigtPå Ticket värdesätter vi mångfald och vi är stolta över att vara ett företag representerat av människor med olika bakgrund. Vi vet att mångfald inte bara gör oss starkare men också mer innovativa och att olika perspektiv gör oss mer kreativa.