Administratör Operativ inköpare

Administratör Operativ inköpare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är driven, nyfiken och har viljan att lära dig. Du trivs med att ta egna initiativ för att komma framåt i ditt arbete. Då tidigare erfarenhet inte är ett krav för den här rollen söker vi dig som är administrativ, har en stark vilja och driv samt modet att göra ditt bästa. Har du erfarenhet av roller inom inköp, upphandling, ekonomi eller administration är det så klart ett plus. 


Du får möjligheten att arbeta hos en av våra kunder där kulturen präglas av glädje, prestigelöshet och stolthet över det arbete de varje dag utför. De viktigaste för dem är att våga! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


Vi ser fram emot din ansökan på www.randstad.se så snart som möjligt, urval sker löpande. Uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kosovare.buzuku@randstad.se

Ansvarsområden
I rollen som operativ inköpare kommer du att ingå i inköpsteamet. Arbetsuppgifterna innefattar: 


Orderläggning
Leveransbevakning
Hantera avvikelser 
Ansvara för returer och reklamationer 
Administrativt inköpsarbete


Kvalifikationer
Vi söker dig: 


Som har gymnasieutbildning eller högskoleutbildning inom inköp, ekonomi eller logistik 
Som har tidigare erfarenhet av operativt arbete kopplat mot inköp, ekonomi eller logistik
Som har kunskaper inom MS office 
Med mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
Med rätt driv för att kunna lära dig det du behöver. 


Erfarenhet
Tidigare erfarenhet inom administration, inköp, ekonomi eller logistik är meriterande.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2023
  • Ansök senast: 27 juni 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


30 november 2024

29 november 2024