Administratör / Orderhanterare till Sundsvall

Administratör / Orderhanterare till Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Är du en flexibel person med sinne för ordning och reda? Gillar du att ta initiativ i sociala sammanhang och har god samarbetsförmåga? Här får du möjlighet att arbeta i en omväxlande roll på ett väletablerat företag med fokus på teknik och människor.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående som kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag!
Om uppdraget
För kunds räkning söker vi nu en självständig och social administratör till Sundsvall. I huvudsak kommer du arbeta med orderhantering och fakturering av verkstads- och avtalsorder och tillhöra ett team av 9 duktiga administratörer, utspridda på olika orter i Sverige.
Du arbetar nära teknik- och verkstadschef, planerare, serviceingenjörer och avtalsledare. Du registrerar och hanterar order på både löpande räkning och fast pris samt sköter fakturering, genomgång av orderinventarier och prognoser.
Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter:
Sammanställning av faktureringsunderlag, tid och material till teknik- och verkstadschef
Bokföringsuppdrag
Uppföljning av kundfordringar
Leverantörsfakturor

Din Profil
Vi söker dig som arbetar självständigt med vana att planera ditt arbete väl och ta egna initiativ. Du är en flexibel person med eget driv som trivs med att hitta lösningar för det gemensamma målet. Vi tror att du har en utbildning inom ekonomi eller liknande och / eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig för att lyckas i denna roll.
Krav för tjänsten
Tidigare erfarenhet av MS Office
Utbildning inom ekonomi eller liknande / och eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig

Meriterande
Tidigare erfarenhet av affärssystem som SAP eller liknande

Övrigt
Startdatum: Omgående
Uppdragsform: Konsultuppdrag / Bemanning
Uppdragsperiod: Omgående - 31/12
Omfattning: Heltid
Ort: Sundsvall
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller lina@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 21 april 2022

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024