OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till ett företag i Alvesta söker vi efter en god administratör till orderavdelningen.
Jobbet innebär orderhantering inkl sammanställning och dokumentation.
Formell kompetens
God erfarenhet av administrativt arbete.
Mycket god datavana.
Din bakgrund
Som sökande har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete gärna med orderhantering/orderregistrering.
Personliga egenskaper
Som sökande är du flexibel, nogrann och positivt inställd tilll nya utmaningar. Det är viktigt att du har lätt för att lära och att du är bra på att samarbeta.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Alvesta
Tillträdesdag
Augusti 2014
Information
Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundqvist
Malin Richardson
Louise Öman
Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson
Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson