Administratör / Orderhantering

Administratör / Orderhantering

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Företaget är ett heltäckande serviceföretag för reparation, underhåll och service av bland annat lastbilar, trailers, släp, bussar, efterfordon och annan tung transportutrustning. På företagets 15 serviceverkstäder, utspridda över hela landet, arbetar idag ca 155 medarbetare. Du arbetar på kontorsavdelning i Göteborg som är sammankopplad med verkstaden.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara för orderhantering där du registrerar ordrar och leveranser samt fakturahantering. Du är även behjälplig med att administrera kundbeställningar. Vidare arbetar du med att ta emot post och välkomna besökare som kommer till kontoret och verkstaden. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifterna som är mest prioriterade för stunden. Du arbetar nära dina kollegor och stöttar även upp med andra arbetsuppgifter på arbetsplatsen såsom reservdelshantering på lagret, in- och utcheckningar av fordon på gården och däckhantering (krängning, lagerhantering och administration).

Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Du har ett nära samarbete med verkmästaren och med platschefen i Göteborg.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom administration och/eller orderhantering
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem (meriterande)
• Erfarenhet från fordonsbranschen (meriterande)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• B-körkort

För att passa i rollen som administratör tar du ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt. Du har en god digital förmåga och har lätt för att sätta dig in i nya affärssystem. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du tycker om att göra saker ordentligt. Som person är du öppen och social samt motiveras av att driva ditt arbete framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, orderhantering, fakturering, affärssystem, fordonsbranschen, körkort, heltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2022
  • Ansök senast: 1 februari 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024

7 oktober 2024