Administratör / Orderhantering / Deltid

Administratör / Orderhantering / Deltid

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget . Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är ett heltäckande serviceföretag för reparation, underhåll och service av bland annat lastbilar, trailers, släp, bussar, efterfordon och annan tung transportutrustning. På företagets 17 serviceverkstäder, utspridda över hela landet, arbetar idag ca 155 medarbetare. Du arbetar på kontorsavdelning i Malmö som är sammankopplad med verkstaden.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara för orderhantering där du registrerar ordrar och leveranser samt fakturahantering. Du är även behjälplig med att administrera kundbeställningar. Vidare arbetar du med att ta emot post och välkomna besökare som kommer till kontoret och verkstaden. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifterna som är mest prioriterade för stunden.

Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Du har ett nära samarbete med verkmästaren och med platschefen i Malmö.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom administration och/eller orderhantering
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem (meriterande)
• Erfarenhet från fordonsbranschen (meriterande)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• B-körkort

För att passa i rollen som administratör tar du ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt. Du har en god digital förmåga och har lätt för att sätta dig in i nya affärssystem. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du tycker om att göra saker ordentligt. Som person är du öppen och social samt motiveras av att driva ditt arbete framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, orderhantering, fakturering, affärssystem, fordonsbranschen, körkort, deltid, Malmö, Skåne

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 6 december 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024