OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkänt företag i Malmö söker:
Administratör - orderhantering och kundsupport
Du som Administratör hanterar kundorder och svarar på övriga frågor genom daglig kontakt med återförsäljare och kunder per telefon och email.
Administratören registrerar inkommande order och har daglig kontakt med företagets återförsäljare.
I tjänsten ingår också att spåra sändningar och ha kontakt med företagets transportbolag.
Arbetsuppgifter
- Ta emot order från företagets återförsäljare över hela världen.
- Registrera order i NAV.
- Löpande kontakt med företagets återförsäljare, säljare och representanter gällande order och transporter.
- Daglig kontakt med transportbolag avseende transporter och spårning av gods.
- Kontakt med företagets återförsäljare avseende enklare slag av fakturafrågor.
- Ansvar för telefonsamtal gällande order och övriga frågor.
Ansvar och befogenheter
- Administratören ansvarar för att tilldelade arbetsuppgifter utförs strukturerat och noggrant.
Kunskaper som krävs för tjänsten
- Datorkunskap - Microsoft Office
- Outlook
- Erfarenhet av Navision är meriterande.
Utbildningskrav
-Minst Gymnasieutbildning
Erfarenhetskrav
-Tidigare erfarenheter av orderhantering och kundkontakt är ett krav.
Språkkunskaper i tal och skrift
-Svenska (krav)
-Engelska (krav)
Personliga egenskaper nödvändiga för tjänsten:
- Serviceinriktad
- Stresstålig
- Samarbetsvillig
- Hålla många bollar i luften
Välkommen med din snarast ansökan till:
tina.hasselstrom@arbetsformedlingen.se