OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Jernbro är marknadsledande inom industriunderhåll i Sverige. Varje dag, året om, hjälper de svensk industri att snurra säkrare, effektivare och mer hållbart. Tack vare marknadens bredaste erbjudande kan de utveckla både underhåll och produktionsanläggningar. Målsättningen är att förbättra produktiviteten och samtidigt minska totalkostnaden. För att deras kunder ska få en säkrare, effektivare och mer tillgänglig anläggning.
Din roll
Som Administratör / Ordermottagare på Jernbro stöttar du upp ordinarie personal med diverse administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna varierar och du kommer vid tillfällen agera som en allt-i-allo för teamet/bolaget. Du kommer att tillhöra arbetsgruppen Order och Beredning som är ett sammansvetsat team på 10 personer.
Start på tjänsten är enligt överenskommelse, önskvärt är Januari/Februari 2023. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 12 månader där du blir anställd av Clevry men är placerad på Jernbro med mycket goda möjligheter till förlängning efter dessa 12 månader då bolaget är i en stor expansionsfas.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Stötta upp ordinarie personal med administrativa arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter
- Fakturering
- Koordinering
- Orderadministration
Din profil
Ingen eftergymnasial utbildning krävs för denna tjänst. Det är dock meriterande om du har en fullförd gymnasieutbildning med inriktning ekonomi. Det är även meriterande om du besitter erfarenhet från affärssystemet Jeeves. Vi ser även att du är flytande i svenska, både i tal och skrift.
För att lyckas i rollen tror vi att du är ambitiös som person och besitter en god förmåga att hantera flera bollar i luften samtidigt och uppskattar arbetsuppgiften där du får agera som spindeln i nätet. Du har en god kommunikativ förmåga, är orädd samt strukturerad i ditt arbete men även förstår vikten av att leverera enligt uppsatta mål.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Jernbro med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)