administratör, örebro

administratör, örebro

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du god erfarenhet från att arbeta med datorn som främsta arbetsredskap? Är du på jakt efter nya möjligheter inom administration?  Då har vi en intressant tjänst för dig. 

Vår kund utökar sin verksamhet och öppnar upp möjligheten för just dig som vill fortsätta bygga ditt CV med administration.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som tulladministratör arbetar du i första hand med att administrera momsärenden i system för att överföra information för vidare behandling. Du kommer på sikt att arbeta med att lämna import- och exportdeklarationer för kundens räkning samt granska och registrera fakturor i det interna systemet. Utbildning kommer att ske på plats och byggas på efterhand för att öka kompetensen och utveckla arbetsuppgifterna. 

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som administratör ser vi gärna att du har: 


Fullständig gymnasieutbildning.
Uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. 
Ha en god datorvana då rollen kräver att man jobbar mot ett visst mål/hastighet i sina ärenden. 
Körkort och tillgång till bil. 

Har du en mycket god datavana är det en stor merit, tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav!

Det är viktigt att du kan arbeta självständigt men också i team för att uppnå de gemensamma målen och leverera hög kvalité mot kunderna. Som person ser vi att du är driven, strukturerad och noggrann  i ditt arbetssätt samt välkomnar problemlösning. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan omgående!  Urval och intervjuer kommer att ske löpande och innebär att uppdraget kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024