OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
People person sökes! Ett spännande konsultföretag inom förändringsprocesser letar nu efter en handlingskraftig administratör. Rollen innefattar breda arbetsuppgifter med många kontaktytor. Låter det som en roll för dig? Läs vidare och skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
I rollen som administratör kommer du löpande hantera administrativa uppgifter och agera stöd för andra avdelningar så som sälj, leverans och ekonomi. Rollen innefattar därav varierande typer av uppgifter där ingen dag är den andra lik. Du kommer komma in i ett härligt gäng av hjälpsamma kollegor där man stöttar varandra där det behövs!
Tjänsten är på cirka 50% vilket kan fördelas enligt egna önskemål, på lång sikt hoppas kunden att du går in på 100%. Kontoret ligger på Norrmalm i Stockholm, där man också har delvis möjlighet att jobba på distans beroende på vad man sitter med för arbetsuppgifter för dagen.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera löpande administrativa uppgifter som infomail och agera, svara och hantera inkommande förfrågningar
* Stötta uppföljning för sälj och leverans. Detta kan exempelvis innebära att stötta i att ta fram dokument och presentationer som stöd
* Hantera enklare ekonomiuppgifter i form av fakturering, insamling av korrekta fakturauppgifter och stöd till sälj vid till exempel kreditering
* Sköta uppgifter kopplat till kontoret exempelvis med beställning av kontorsmaterial, kontakt med hyresvärd, arrangera tillställningar/resor och projektledning kring detta
* Vara behjälplig med att ta fram statistik och rapporter
VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i Officepaketet
- Har mycket goda kunskaper i engelska då viss del av kommunikationen sker på engelska
- Är digitalt kunnig och känner sig bekväm i att navigera i olika administrativa system
- Är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%
Det är meriterande om du har
- God erfarenhet av CRM-system
- Förstår och kan tala danska
För att lyckas i rollen krävs det att du trivs i en social roll med många kontaktytor, utöver det bör följande egenskaper passa in på dig:
- Lösningsorienterad
- Handlingskraftig
- Utåtriktad
- Strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Företaget är ett danskt företag med kontor över hela Norden. De agerar strategisk och operativ samarbetspartner i samband med förändringsprocesser hos nordiska företag och organisationer bl a inom omställning, karriär, stress & välmående och förändringsledning. Företaget arbetar efter sina kärnvärderingar vilket är professionalitet, affärsorientering och långsiktighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231