OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att administrera i e-handelslösningar? Då är du den vi söker!
Vi söker dig som redan har viss erfarenhet av arbete med leverantörsanslutningar i e-handelslösningar till vår kund i Uppsala. Du kommer att bli anställd som konsult åt Arena Personal och arbeta ute hos kund. Dina huvuduppgifter kommer vara att arbeta med att ansluta leverantörer till systemet och se till att leverantörsavtal är tillgängliga på bästa sett utifrån ett beställarperspektiv. Du kommer även sköta hantering av drivmedelskort, skadeanmälningar, hantering av avtal samt fakturor. Uppdraget är på 50 % och beräknas pågå i 6 månader
Kvalifikationer för uppdraget:
- Erfarenhet av Visma Proceedo
- God datavana
- Flytande svenska i tal och skrift
- Erfarenhet av administration
- Erfarenhet av hela inköpsprocessen, från behov till betalning.
- Erfarenhet av fakturahantering i Unit4 ERP
Meriterande:
- Erfarenhet av hela inköpsprocessen, från behov till betalning.
- Erfarenhet av fakturahantering i Unit4 ERP
Som person har du en positiv inställning, god samarbetsförmåga och är noggrann i ditt arbete.
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund.