Administratör på 50% sökes till Chalmers tekniska högskola!

Administratör på 50% sökes till Chalmers tekniska högskola!

Arbetsbeskrivning

Är du en aktiv student och letar efter meriterande erfarenheter? Här finns möjligheten att utvecklas på en anrik högskola, där du kommer att få arbeta med många olika typer av uppgifter på institutionen för life sciences, LIFE. Låter detta som något för dig? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Du kommer att arbeta i en internationell och dynamisk forskningsmiljö. Du arbetar ihop med en administratör på avdelningen för Systembiologi och ingår samtidigt i ett team bestående av ytterligare fyra administratörer på andra avdelningar. Du kommer ha stort ansvar som kvalificerat administrativt stöd till många forskare/lärare, detta kommer du göra med en bred variation av arbetsuppgifter.





Du erbjuds


* En möjlighet att arbeta med mycket ansvar på en anrik högskola
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administrativt stöd till forskare, lärare
- Studieadministration med bland annat inrapportering av kurser och moment i LADOK
- Administration och koordinering kring licentiatexamen och disputationer
- Personaladministration; anställningsunderlag, förändringar av löner och anställningar etc.
- Introduktion av ny personal; arbetsplats, utrustning, hjälp med boende
- Bokning av lokaler, konferenser, resor etc
- Inköp av kontorsmaterial, datorer, telefoni

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativt arbete i minst ett år
- Är en aktiv student
- Talar och skriver obehindrat i både svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet
- Meriternade om du har arbetat som administratör inom akademin
- Meriternade om du har arbetat med personaladministration
- Meriterande om du har arbetat i personalsystemet Primula



Vi söker dig som är




* Samarbetsvillig
* Självgående
* Strukturerad




Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 50%
* Placering: Chalmers, Johanneberg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Du kan läsa mer om Chalmers här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

Administratör

8 oktober 2024

Enhetsassistent

Enhetsassistent

8 oktober 2024

Administratör

Administratör

8 oktober 2024